dátum: 70.09. fájl: c-fajlok/c00338-1.htm C.00338
minden fiatal így?
rohangálásaim
nem figyelek semmire
kicsorog az ujjam közt
ettől válik értelmetlenné
- szomorú
70.9.
az udvariasság egyfajta közöny az emberek felé.
én tudom.
70.9.
Velence
P. d. Francesca kép előtt
ha az ember nem nagyon-érdekeset akar csinálni, csak szépet, abból olyan
születik, mint az én szerb templomom, vagy a szerb ikonok is. szép kompozíció és
gyönyörű színek.
nem biztos, hogy valamely elv érdekében le kell erről mondanom.
70.9.
Ági alighanem hibátlan meghatározása a lány- és asszonyfeleség közti
különbségről: - már nem a férje a fontos, hanem a rábízott gyerek, fizikai
kényszere gondoskodni róla, és szeretni.
70.9.
a képek detailjai kevéssé érdekelnek.
elsősorban atmoszférájukat és filozófiájukat (lényegüket) keresem
70.9.
ezt úgy mondják: minden életkornak a maga dolgai
az ásványgyűjtésen, az evezésen, a szakma kezdetén és az udvarlás izgalmán
túlvagyok
70.9.
Róma
az ilyen úton az ember azt látja meg, amit már tud
70.10.
Marseille
van mit tenni, mert mindig velem vagyok. nagyon szeretnék most emlékeket
megtartani és muszáj őket eldobni.
70.10.
Párizs, mint egy közösség jellemzője
a szabadság egy külső lehetőség önmagunk megvalósítására
Dérynek a G. A. úr előszavában, - a regény alapötletében azért nincs igaza (most jut
eszembe), mert a rend nem a szabadság ellenére valósul meg. Az emberre nem
jellemző, hogy a szabadság szükségszerűen szétzüllessze, hiszen a világ fölépült
70.10.
érezhető, hogy mindenütt egy fölajzott íj követi mozgásunkat, amiről
a nyílvesszőt előbb-utóbb biztosan útjára engedik. Monacóban a filmen
békaemberek egy aknafülkébe másztak le, amit aztán vízzel engedtek tele.
helyettük féltem.