2011.3.20. fájl: html-2011/telenor-01.htm C.10842
Telenor Co.
tárgy: panasz
T. Cég!
Most, 2011 februárban vásároltam maguktól havi egy gigás internetkapcsolatot,
modemmel.
Az eladó úgy informált, a 80%-os lehasználtságnál SMS-t kapok, valamint az
online regisztrálásnál a FORGALMI ADATOK menüpont alatt ellenőrizhetem az
állapotomat.
Regisztráltam, nem jelenik meg, ott nálam az utolsó sor: "nincs megjeleníthető
adat".
Ezt a problémát ötször jelentettem be maguknál telefonon, először 2011.03.10-én.
Minden kezelő más tanácsot adott, egyszer pld. egyszer újra regisztráltam.
Ígérték, hogy 72 órán beül kijavítják a hibát.
Kétszer kaptam is önöktől e-mailt, hogy "Munkatársunk fölveszi önnel a
kapcsolatot." 03.14-én és 03.18-án.
A mai napig nem jelentkeztek. 80%-nál SMS-t sem kaptam.
Így történhetett meg, hogy márc. 18-án, mint kiderült, 500 megával
túlléptem a keretemet.
Kérem:
1./ Az anyagi káromat megtéríteni.
2./ Az online felületem forgalmi adatainál megjelentetni a lehasználtsági
állapotomat.
3./ Az SMS-kapcsolatot létrehozni.
Szívélyes üdvözlettel:
Váli Dezső
Ügyfélszám: 26275075
modem: 20/3708095
tel: 20/415-08-04
1027. Bp. Margit krt. 64/B
vali@deske.hu