2011.3.20.                fájl: html-2011/telenor-01.htm            C.10842


Telenor Co.

 

 

tárgy: panasz

T. Cég!

Most, 2011 februárban vásároltam maguktól havi egy gigás internetkapcsolatot, modemmel.
Az eladó úgy informált, a 80%-os lehasználtságnál SMS-t kapok, valamint az online regisztrálásnál a FORGALMI ADATOK menüpont alatt ellenőrizhetem az állapotomat.
Regisztráltam, nem jelenik meg, ott nálam az utolsó sor: "nincs megjeleníthető adat".
Ezt a problémát ötször jelentettem be maguknál telefonon, először 2011.03.10-én. Minden kezelő más tanácsot adott, egyszer pld. egyszer újra regisztráltam. Ígérték, hogy 72 órán beül kijavítják a hibát.
Kétszer kaptam is önöktől e-mailt, hogy "Munkatársunk fölveszi önnel a kapcsolatot." 03.14-én és 03.18-án.
A mai napig nem jelentkeztek. 80%-nál SMS-t sem kaptam.
Így történhetett meg, hogy márc. 18-án, mint kiderült,  500 megával túlléptem a keretemet.

Kérem:
1./ Az anyagi káromat megtéríteni.
2./ Az online felületem forgalmi adatainál megjelentetni a lehasználtsági állapotomat.
3./ Az SMS-kapcsolatot létrehozni.
 

Szívélyes üdvözlettel:
 

Váli Dezső

Ügyfélszám: 26275075
modem: 20/3708095
tel: 20/415-08-04
1027. Bp. Margit krt. 64/B
vali@deske.hu