2014.10.15 html-2014/mucsarnok-arculat.htm C.14765
A
Képpraxisok munkacímű hármas kiállítás tervezett arculati
elemei:
plakát, 100 x
meghívó (nyomtatott és elektronikus),
molinó,
katalógus,
szórólap,
online megjelenések,
bannerek,
kiállítótermi feliratok, információk.
A katalógus koncepciója már részben kialakításra
került:
három különböző katalógust tervezünk a kiállító
művészeknek egy közös, a fedőlapon stancolt papírdobozban. A felülre kerülő, a
stancformában látszó katalógus határozza meg a borító képét. A katalógusok terjedelme korlátozott, és közel
azonos mindhárom kiállító esetében. Az önálló katalógusokat vizuális arculati
elem köti össze. A grafikai kialakításnál a Műcsarnok arculati kézikönyve az
irányadó.
A többi fent felsorolt arculati elem grafikai
tervezés előtt van. A koncepció szerint a három kiállítás egyéni, független
voltát hangsúlyozó, de közös gondolati ívre épülő vizuális kommunikáció kerül
megvalósításra. Ezt az elvet követjük a kiállításhoz kapcsolódó rendezvények,
és a megnyitó esetében is.
A Műcsarnok kommunikációs elvei nem teszik lehetővé
a tervezett vizuális és arculati elemektől eltérő hirdetések, plakátok
megjelentetését, mivel ez a tapasztalat szerint gyengíti a koncepciót, és a
kiállítás kommunikációs erejét csökkenti. Ezért nem áll módunkban a
kiállításokhoz tervezett grafikai arculaton kívül egyedi megjelenéseket
támogatni, biztosítani.
Réz
Ágnes
kommunikációs
vezető
Műcsarnok