2014.10.15                               html-2014/mucsarnok-arculat.htm                 C.14765

 

 

A Képpraxisok munkacímű hármas kiállítás tervezett arculati elemei:
/Hegedüs2 Váli.../

 

 

plakát, 100 x 70 cm (ennek mutációi az egyes médiumokban)

meghívó (nyomtatott és elektronikus),

molinó,

katalógus,

szórólap,

online megjelenések,

bannerek,

kiállítótermi feliratok, információk.

A katalógus koncepciója már részben kialakításra került:

három különböző katalógust tervezünk a kiállító művészeknek egy közös, a fedőlapon stancolt papírdobozban. A felülre kerülő, a stancformában látszó katalógus határozza meg a borító képét.  A katalógusok terjedelme korlátozott, és közel azonos mindhárom kiállító esetében. Az önálló katalógusokat vizuális arculati elem köti össze. A grafikai kialakításnál a Műcsarnok arculati kézikönyve az irányadó.

 

A többi fent felsorolt arculati elem grafikai tervezés előtt van. A koncepció szerint a három kiállítás egyéni, független voltát hangsúlyozó, de közös gondolati ívre épülő vizuális kommunikáció kerül megvalósításra. Ezt az elvet követjük a kiállításhoz kapcsolódó rendezvények, és a megnyitó esetében is.

A Műcsarnok kommunikációs elvei nem teszik lehetővé a tervezett vizuális és arculati elemektől eltérő hirdetések, plakátok megjelentetését, mivel ez a tapasztalat szerint gyengíti a koncepciót, és a kiállítás kommunikációs erejét csökkenti. Ezért nem áll módunkban a kiállításokhoz tervezett grafikai arculaton kívül egyedi megjelenéseket támogatni, biztosítani.

 

Réz Ágnes

kommunikációs vezető

Műcsarnok